Deep Silver pede desculpas aos jogadores de Dead Island [+update]

A Deep Silver, distribuidora do game Dead Island, pediu desculpas aos jogadores que compraram o game no Steam e que jÁ baixaram, incluindo o Brasil que teve o game liberado hoje cedo.

Acontece que a versão de Dead Island que estÁ no steam é uma versão beta, com milhares de bugs e erros absurdos, o que levou a Deep Silver a emitir uma nota oficial avisando que de fato a versão enviada ao Steam era uma versão "build", ou seja, interna, e não a final.

Vejam o vídeo:


É importante dizer que a versão em disco é a final. Embora seja obrigado a usar o Steam, ela é instalada a partir do disco,e  não baixada dos servidores da empresa.

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A Deep Silver divulgou agora pouco uma lista de melhoramentos que estarÁ disponível no patch final do game, lembrando que jÁ houve 3 updates diferentes no jogo através do Steam.



Multiplayer and Matchmaking improvements

  • Maps are now correctly synchronized when player joins during map loading
  • Games now filter correctly in lobby
  • After joining a coop game enemies now spawn correctly

User guidance improved. (Quest guidance, UI, shop)
Additional interface polishing

  • Map tracking now works correctly after loading checkpoints
  • Health and stamina bars of enemies now display correctly in coop.
  • Locations of invisible NPCs are no longer shown
  • More than one player can now use the same ladder simultaneously
  • Focus on items in shops is not changing after operation (sell, buy)
  • Additional Interface polishing
  • Fixed displaying gather rings near some door

Player death behavior improved
  • Respawn position now saved when playing in cooperative mode
  • If player dies whilst inside vehicle, menu will now be hidden

Save game mechanics extended
  • Added distinction between quest checkpoints and other saves

Minor animation fixes
  • AI animation now displays correctly after fast travel or travel through portals

AI improvements

  • Improved enemy awareness (zombies)
  • Enemies reaction to fire adapted
  • Enemies are now able to successfully reach player on some arenas
  • Shooting enemies no longer spawn infinitely
  • Balancing changes in difficulty, majorly for second playthrough
  • Item level will be calculated correctly when playing in second playthrough
  • Kick interrupting reload now adapted, after clip wis inserted reload is treated as successful
  • Health regeneration is now disabled during grab.
  • More HP for all escorted NPCs
  • Removed all instances of Butcher during escorts
  • Purna can gain bonus rage from both "Grim Inspiration" and "Inspiring Kick"
  • Only "Walker" type enemies increase the extra XP of the "Combo" skill from Xian's Survival skill tree

Pause Option added
  • Added information about players requesting pause (Coop)

Looting rules improved
  • Thrown items now cannot be picked up by another player for 5 minutes.
  • Items from just-opened containers cannot be picked up by another player for 5 seconds.

Minor graphical glitches fixed.

  • Rectified occasional graphical glitch with NPC's hands bend
  • Animations now display correctly when trading
  • Stomper animation now displays correctly when same target is hit by another player

Sound bugs fixed
  • Volume of pickup's engine has been increased

Quest bugs removed

  • All side quests in Laboratory can now be successfully completed
  • Potential walkthrough blocker removed when quest "Knockin' on Heaven's Door" is completed before talking to Dominik during "On the air" quest.

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  • Redator: João Paulo Losada

    João Paulo Losada

    Gamer por natureza, JP Losada, ou simplesmente DJLosada como é conhecido por toda a comunidade gamer, é um grande conhecedor de games em geral. Eventualmente analisa lançamentos e comenta sobre os sucessos e decepções relacionadas aos games que chegam ao mercado através do portal Adrenaline. Jé escreveu para revistas de games, artigos para produtoras, além de ter citações em seu nome em caixas de jogos de PC lançados no Brasil. Possui parceria com algumas produtoras, principalmente de corrida

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