• Prezados usuários,

    Por questões de segurança, a partir de 22/04/2024 os usuários só conseguirão logar no fórum se estiverem com a "Verificação em duas etapas" habilitada em seu perfil.

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    Existe as 3 opções acima, e para continuar acessando o fórum a partir de 22/04/2024 você deverá habilitar uma das 03 opções.

    Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/

    Atencionamente,

    Administração do Fórum Adrenaline

[Multiplataforma] Fallout 76 - [TÓPICO OFICIAL]

Maximuss

LV-426 "Hadley"s Hope"
Registrado
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Título: Fallout 76
Desenvolvedor: Bethesda Game Studio
Plataformas: PC, PS4, Xbox One
Lançamento: 14/11/2018

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O JOGO

Dia da Reclamação, 2102. Vinte e cinco anos depois da queda das bombas, você e seus companheiros Vault Dwellers - escolhidos entre os melhores e mais brilhantes do país - emergem na América pós-nuclear. Joga sozinho ou em grupo, juntos vocês poderão explorar, construir e triunfar contra as maiores ameaças do deserto.

VOCÊ IRÁ EMERGIR

O multijogador finalmente chega aos RPGs épicos de mundo aberto da Bethesda Game Studios. Crie seu personagem com o sistema S.P.E.C.I.A.L e forje seu próprio caminho em um terreno deserto totalmente novo e indomado com centenas de locais. Quer viaje sozinho ou com amigos, uma nova e única aventura Fallout o aguarda.

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MONTANHA SPLENDORLAND

Todos os novos gráficos, iluminação e tecnologia de paisagem dão vida a seis regiões distintas da Virgínia Ocidental. Das florestas dos Apalaches às vastas extensões carmesim do Cranberry Bog, cada região oferece seus próprios riscos e recompensas. A América pós-nuclear nunca pareceu tão bonita!

UM NOVO SONHO AMERICANO

Use a nova plataforma móvel de construção e montagem (CAMP) para construir e fabricar em qualquer lugar do mundo. Seu acampamento fornecerá abrigo, suprimentos e segurança necessária para sobreviver neste mundo deserto. Você pode até mesmo montar uma loja para trocar mercadorias com outros sobreviventes. Mas cuidado, nem todo mundo vai ser tão vizinho.

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O PODER DO ÁTOMO

Vá sozinho ou com outros sobreviventes para desbloquear o acesso à arma suprema - Mísseis Nucleares. Essa destruição também cria uma zona de alto nível com recursos raros e valiosos. Você irá proteger ou liberar o poder do átomo? A escolha é sua.

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Bom tópico



Curto demais Fallout mas não sei se essa abordagem MMO vai vingar, parte do charme da franquia é justamente a sensação de solidão e imersão naquele mundo pós apocalíptico

Que venham os bugs :haha:
 
Jogadores de Fallout 76 lançam 3 bombas de uma vez, travando o servidor



Kabum! :haha:
 
New 48GB Fallout 76 Patch 1.02 Released for PS4/XO; Clocks in at 15GB on PC

Bethesda has released Fallout 76 patch 1.02 for PlayStation 4, Xbox One and PC, which offers various stability and performance improvements alongside gameplay improvements.

Fallout 76’s latest update for PlayStation 4 and Xbox One basically lets you re-download and reinstall the entire game once again as the update itself is larger than the download size of the main game upon release. The game’s previous update for consoles, patch 1.01, also required players to download the entire game once again.

The new patch for PC is somewhat smaller and clocks in at roughly 15GB. Bethesda recently detailed its updates schedule for the game, and already said that today’s update would be rather large.

“The next update will focus primarily on game performance and stability on all platforms but will also come with a list of fixes to quests, UI, C.A.M.P.s, and more”, Bethesda wrote. “Patch notes will be available early next week. This update will be large compared to what we expect for patches going forward. Regular updates will always vary in size, but future updates should be much smaller in comparison.”

We’ll update as soon as Bethesda releases the official patch notes for this new update.

https://wccftech.com/fallout-76-patch-1-02-pc-xbox-ps4/

Update

FALLOUT 76 PATCH NOTES – NOVEMBER 19, 2018
Our latest patch for Fallout 76 brings additional performance and stability improvements and many bug fixes to the game. Read on for details about everything that’s coming to the game with today’s patch.

PATCH VERSION:
  • Xbox: 1.0.1.8
  • PS4: 1.0.1.9
  • PC: 1.0.1.14
GENERAL
  • Performance: Several issues have been addressed to resolve hitches during gameplay and other performance issues.
  • Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
  • Xbox: Fixed an issue that could lead to instability on certain menus.
BUG FIXES
ART AND GRAPHICS
  • Ambient Occlusion: Placed items no longer leave behind shadow outlines after being picked up.
  • Camera: The game camera now pans more smoothly when the player enters furniture.
  • Graphics: The cover of Tesla Science magazine Issue 9 no longer appears solid red on pickup, or when inspected.
ENEMIES
  • General: Fixed an issue in which some enemies could chase the player farther than intended.
  • Loot: Ghoul and Scorched Officers now correctly drop nuke code pieces upon being killed by a player.
C.A.M.P., WORKSHOPS, AND CRAFTING
  • Blueprints: Fixed an issue that could cause Blueprints to break into smaller parts after logging out and back in to Fallout 76.
  • Plans: Paints applied to Power Armor during the Fallout 76 B.E.T.A. will now appear correctly on the items that were painted, and those paints can now correctly be applied to additional sets of Power Armor.
  • Repair: Fixed an issue that could cause an item to return to a broken state after being repaired.
QUESTS
  • Bureau of Tourism: The Prickett’s Fort Token Dispenser can now be repaired, and players can no longer walk through it.
PVP
  • Pacifist Mode: Players with Pacifist Mode enabled who engage in PVP by contesting a Workshop owned by another player will now correctly deal full damage to that player as long as they remain hostile.
  • Respawn: Choosing the "Respawn" option after dying during PVP combat will now correctly clear any active hostile status toward other players.
  • Seek Revenge: Cap rewards will now display correctly when choosing the “Seek Revenge” respawn option after being killed by another player.
  • Seek Revenge: When targeted by another player who is seeking revenge, the reward amount will now display the correct number of Caps that can be earned by killing that player.
USER INTERFACE
  • Languages: Korean fonts will now be displayed correctly in game menus.
  • Hotkeys: The “Take Photo” hotkey can no longer be rebound and is now tied to the space bar on PC and the A button on controllers.
  • Hotkeys: Fixed an issue that could cause the “Take Snapshot” button in Photomode to display an incorrect hotkey.
  • Social: Fixed an issue that could cause players to disappear from each other’s social menus if two players each sent a friend invite to one another.
  • Social: Fixed an issue that prevented newly equipped Player Icons from displaying to other players in the Social Menu.
 
Última edição:
Tão dizendo por aí que esse é um dos maiores FLOPS do ano, procede?
:dad:
 
Já baixaram o update de 50gb do dia? :sefu:

Flopout 76.

Que tristeza ver o que fizeram com meu RPG preferido dos tempos de PC.:feelbad:
 
Já baixaram o update de 50gb do dia? :sefu:

Flopout 76.

Que tristeza ver o que fizeram com meu RPG preferido dos tempos de PC.:feelbad:
Verdade. Bem que a Bethesda podia entregar o jogo pra Obsidian.
 
Cara o que fizeram com o jogo.
Anteriormente não joguei nenhum, mas sempre tive aquela vontade; porém havia outros jogos na frente. Quando ouvi falar desse, falei que "agora sim" eu compro. Só não sabia que ia ser essa ruindade toda.
Tentei ver o máximo de vídeo possível para me forçar a comprar, mas não deu.

Irei pular ele de novo.

Até.
 
Cara o que fizeram com o jogo.
Anteriormente não joguei nenhum, mas sempre tive aquela vontade; porém havia outros jogos na frente. Quando ouvi falar desse, falei que "agora sim" eu compro. Só não sabia que ia ser essa ruindade toda.
Tentei ver o máximo de vídeo possível para me forçar a comprar, mas não deu.

Irei pular ele de novo.

Até.

Se você nunca jogou Fallout, seria burrice começar justamente pelo pior de todos. Se quer conhecer os melhores Fallout já feitos tem que ir pro PC e jogar o 1 e o 2. Se quiser jogar os da Bethesda tem o 3 e o New Vegas que foi feito pela Obsidian. O 4 é o mais fraco antes desse 76. Então a ordem pra mim é essa: Fallout 2 > FO1 > FO NV > FO3 >>>> FO4 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> esgoto>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> FO 76
 
Tão dizendo por aí que esse é um dos maiores FLOPS do ano, procede?
:dad:

Sim, que tristeza, estava esperando muito esse, quase tirei ferias pra jogar (acabei tirando pra jogar rdr2 :mondie:), tristeza.
 
Quem não gosta do jogo é porque não entendeu a proposta. O problema dele são os bugs, fora isso é um jogão. As críticas quanto ao estilo não são justas, to amarrado no game e fazia tempo que não jogava tanto em pouco tempo.

Sugiro a leitura do tópico da FO76 da área de PC, tem bons debates sobre o jogo.

É um jogo que não te ganha no começo, mas se tiver a curiosidade de explorar mais um pouco, a imersao é gigante.

Problema que alguns bugs e quedas de FPS tem espantado todo mundo.
 
Quem não gosta do jogo é porque não entendeu a proposta. O problema dele são os bugs, fora isso é um jogão. As críticas quanto ao estilo não são justas, to amarrado no game e fazia tempo que não jogava tanto em pouco tempo.

Sugiro a leitura do tópico da FO76 da área de PC, tem bons debates sobre o jogo.

É um jogo que não te ganha no começo, mas se tiver a curiosidade de explorar mais um pouco, a imersao é gigante.

Problema que alguns bugs e quedas de FPS tem espantado todo mundo.

https://www.metacritic.com/game/playstation-4/fallout-76

95% dos analistas e 75% dos usuários não entenderam a proposta. Não vou dar justificativa pra defender esse jogo, apesar de amar a série, até pra não levar nenhum user a cometer o erro de pegar ele, infelizmente é uma put* bomba.
 
Última edição:
Novas informações sobre Fallout 76 deve sair em breve

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O Fallout 76 da Bethesda enfrentou uma grande quantidade de críticas e comentários negativos desde o seu lançamento. Isso se deve principalmente aos inúmeros erros, falhas e problemas de design fundamentais que prejudicam toda a experiência do jogo. Embora o jogo tenha menos de duas semanas e a Bethesda tenha delineado algumas atualizações futuras, os jogadores têm esperado pela comunicação ou direção da empresa diante dos problemas atuais.

No sub-Reddit, a Bethesda respondeu a um post sobre vários problemas pendentes. Ela disse: "Obrigado pelo seu post e pelo seu feedback. Queremos que você saiba que estamos sempre procurando posts, tweets e comentários para todo e qualquer feedback sobre o jogo. Agradecemos sinceramente que você nos procure e nos informe sobre seus pensamentos, preocupações, ideias e nos dê uma ideia do que você está procurando. Teremos novas informações para compartilhar em breve, então fique de olho esta semana! "

Infelizmente, os usuários do Reddit não estão aceitando isso muito bem, com o comentário tendo mais de 1600 votos negativos. Isso ocorre porque a mesma resposta foi usada em outros dois tópicos semelhantes ou porque parecia não ter nenhuma informação ou garantia real.

https://manualdosgames.com/fallout-...novas-informacoes-para-compartilhar-em-breve/
 
Fallout 76 receberá duas grandes actualizações em Dezembro
Betheda lamenta pelo silêncio até agora.

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Fallout 76 tem dado que falar por várias razões negativas e o que não tem ajudado é o silêncio da Betheda nos últimos dias.

Foi no Reddit de Fallout 76 que a equipa de comunicação do jogo quebrou o silêncio, revelando duas grandes actualizações para Dezembro que vão corrigir algumas coisas com base no feedback reunido pelos jogadores.

Todos os detalhes de cada actualização serão revelados mais tarde, mas a Bethesda revelou uma lista com os pontos centrais, prometendo aumentar o limite do Stash e mudar a duração dos efeitos do Cryolator.

Para além dos muitos erros que estão a afectar a experiência de quem comprou Fallout 76, os jogadores estão chateados com a política de reembolso da Bethesda, levando uma firma de advogados a investigar a situação.

Fallout 76: Actualização a 4 de Dezembro

  • Stash Limit aumentado: Sabemos que muitos de vocês pediram um ajuste no limite de armazenamento do Stash e estamos contentes por partilhar que será aumentado de 400 para 600. Embora isso seja um pouco conservador, temos planos para aumentar ainda mais o limite de armazenamento assim que verificarmos que essa alteração não afeta negativamente a estabilidade do jogo.
  • Boss Loot: Os jogadores deverão receber correctamente dois a três itens depois de derrotar um boss, dependendo da dificuldade e do nível da criatura.
  • Cryolator Effects: Os jogadores atingidos com o Cryolator ficarão resfriados, foscos ou congelados, dependendo de quantas vezes são atingidos. A duração das reduções de velocidade de movimento aplicadas por esses efeitos também vai diminuir de 2 horas para 30 segundos.
  • Fazer respawn quando estiveres muito pesado: Resolvemos um problema que afecta os jogadores que morrem quando estão muito pesados e que só permite que eles façam respawn no Vault 76. Agora, os jogadores que carreguem demasiado peso poderão reaparecer no marcador do mapa mais próximo.
  • Preso na Power Armor: Resolvemos um problema nesta actualização em que os jogadores ficavam presos dentro da Power Armor. Também estamos a par de que há alguns casos adicionais em que isso pode acontecer e estamos a investigar.
Fallout 76: Actualização a 11 de Dezembro

  • Adições ao PC: Uma configuração Push-to-Talk para conversa por voz, suporte para resolução 21:9 e uma configuração de campo de visão está a ser implementada no PC com esta actualização.
  • SPECIAL Respec: Depois de nível 50, poderás escolher entre uma nova Perk Card ou mover um Ponto Especial que tinhas alocado previamente.
  • Local do C.A.M.P. no Login: O teu C.A.M.P. já não será guardado em blueprint e armazenado se alguém estiver a ocupar o teu local quando fizeres login num servidor. Em vez disso, receberás uma notificação de que o teu espaço está ocupado. Se decidires encontrar uma nova casa para o C.A.M.P. nesse servidor, estará livre para fazeres isso. No entanto, se não tentares colocar o teu C.A.M.P., poderás mudar para um novo servidor onde o local está vazio e o teu C.A.M.P. estará totalmente montado à tua espera.
  • Bulldozer: Esta é uma nova funcionalidade C.A.M.P. que vai permitir remover pequenas árvores, pedras e outras obstruções para que seja mais fácil criar e colocar o teu C.A.M.P. quando e onde quiseres. Também podes usar o Bulldozer para limpar os itens na área em redor para que sintas que o C.A.M.P. é a tua casa.

https://www.eurogamer.pt/articles/2...cebera-duas-grandes-actualizacoes-em-dezembro
 
Fallout 76 Update Increases Stash by 50 Percent, Improves Server Stability, Squashes Bugs

Earlier this week, Bethesda shared some of the fixes and improvements coming to the embattled Fallout 76 over the coming weeks, and now they’ve revealed full patch notes for the next week’s update. Players can look forward to a roomier stash, more powerful automatic weapons, a less-annoying Cryolator, and fixes for a wide-range of bugs, including the one that’s been trapping players in their Power Armor.

Thankfully, this update is also much smaller than Fallout 76’s previous 50GB patches, weighing in at 3GB on consoles and only 32MB on PC. In other words, it’s an actual patch, and not an entirely new version of the game. Here are your full notes for Fallout 76 update 1.0.2.0:

General

  • Performance: PC framerates are once again uncapped. However, reaching very high framerates will no longer cause movement speed to increase. This was originally fixed in the November 19 patch.
  • Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
C.A.M.P., Crafting, And Workshops

  • Stash: Maximum stash storage has been increased by 50%, to 600 pounds. This is a conservative adjustment, and we plan to increase the storage cap further in the future once we’ve verified this change does not impact the stability of the game.
Balance

  • Enemies: XP rewards for killing high-level creatures have been reduced.
  • Bosses: Fixed an issue affecting instanced Boss loot. Players should now correctly receive 2-4 items per boss, depending on the creature’s difficulty and level.
  • Weapons: Automatic weapon damage has been increased by approximately 20% across the board.
PVP

  • Weapon Effects: Hitting another player with a Cryolator now applies a Chilled, Frosted, or Frozen status based on how many times they are hit. The duration of movement speed reductions applied by these effects have been significantly decreased.
Bug Fixes

Stability And Performance

  • Console: Fixed an issue that could cause the player to encounter an infinite loading screen when signing out of their console account while playing Fallout 76.
  • Xbox: Addressed a crash that could occur when sending multiple team invites immediately after exiting Vault 76 to a player who is not a friend.
General

  • Power Armor: Fixed an issue affecting Power Armor frames that could prevent the player from exiting their Power Armor.
  • Nuke Silos: Flipboards inside Nuke Silos no longer display portions of launch codes too soon after the codes were reset for the week.
C.A.M.P., Workshops, And Crafting

  • C.A.M.P.: Moving C.A.M.P. locations will now correctly move standalone items built by the player into the build menu’s Stored tab.
  • Workshops: On PS4, wires will no longer appear to float in mid-air when attempting connect two or more objects.
  • Turrets: Will no longer become invisible if the player is not present at their C.A.M.P. when their turrets are destroyed.
Perks

  • Perk Cards: Ranking up a Perk Card will no longer cause a duplicate card to appear.
Social

  • Teams: Fixed an issue that could prevent a team from being correctly formed in a game world after creating the team on the Main Menu when both players are using new characters.
  • Teams: Display durations for social notification have been reduced when many notifications are pending. This should help address an issue in which players did not see that they successfully joined a team.
Survival

  • Mutations: The Electrically Charged and Unstable Isotope Mutations no longer provide the player with bonus Health.
User Interface

  • AFK: Players will now be disconnected from a game world after 10 minutes of inactivity and will be prompted with a timer 1 minute before being kicked.
  • Atomic Shop: On PC, cursor position will no longer be disjointed from clicks in the Atomic Shop while using 16:10 resolutions.
  • Enemies: Red crosshairs and enemy health bars will no longer persist on-screen when an enemy is no longer in view.
  • Localization: Subtitles will now appear correctly, and English voiceover will play, for game clients in languages that do not have their own localized voiceover when listening to a Holotape or interacting with robots.
  • Pip-Boy: Fixed an issue that could cause duplicate data to appear in the Pip-Boy’s Stat and Effects interfaces.
  • Respawn: Dying while severely overencumbered will no longer remove all map markers when attempting to respawn. Instead, the player can now respawn at the nearest discovered Map Marker.
  • Quest Tracker: Quest objective notifications will no longer appear for inactive Quests immediately upon connecting to a world.
Bethesda has also promised PC improvements (21:9 monitor support, Push-to-Talk voice chat), SPECIAL respecs, and a CAMP clearing bulldozer will also be coming in a later December update.

Fallout 76 is available now on PC, Xbox One, and PS4. Update 1.0.2.0 drops on December 4.
 
Também fui mais um que não gostou do estilo do jogo.

Não sei o que fizeram, ficou um lixo.
 
 

Obrigado !
Se eu tivesse visto esse vídeo antes, não tinha jogado dinheiro fora. A verdade é que comprei no escuro, esperando um Fallout 4 melhorado...achei que ia ser fantástico, mas não tinha visto nada dele.
 
New Fallout 76 Update Out Now on PC, Adds FOV Slider, Ultrawide, SPECIAL Respec and Lots More

Fallout 76 update 1.03.10 can now be downloaded on PC from the Bethesda Launcher, weighing roughly at 3GB in size. The update on consoles is expected to be around 5GB, though it will happen on Thursday there.

The servers are now under maintenance, which gives players plenty of time to read through the changelog for this massive Fallout 76 update. As promised by Bethesda, it’s set to deliver a host of highly anticipated features, beginning with Field of View (FOV) and Depth of Field sliders on PC, support for the Ultrawide 21:9 aspect ratio, and the ability to set a Push-to-Talk button to enable voice chat.

Furthermore, you may now reallocate SPECIAL points (though there are some caveats) and there have been several improvements to the C.A.M.P. building, too.

The patch notes for Fallout 76 update 1.03.10 also mention improved performance, stability, and a veritable ton of bug fixes. You may check the entire document here if you wish.

Highlights

  • C.A.M.P. Construction Improvements: Small obstructions will now be automatically removed when you place objects on top of them, allowing you to more easily build when and where you want.

  • C.A.M.P. Placement Improvements: You will now be notified when you log into a world and your current C.A.M.P. location is occupied by another player. If you stay in that world, you can place your C.A.M.P. back down for free. If you decide not to place your C.A.M.P. and join a new world where your space is unoccupied, it will be automatically placed in its original spot.

  • SPECIAL Re-speccing: Upon reaching level 51, and every level thereafter, you’ll be able to choose whether you want to unlock a new Perk Card or reallocate one SPECIAL point.

  • Push-to-Talk: We’ve implemented a push-to-talk hotkey for Voice Chat on PC so that you can decide when to speak up and when to remain silent.

  • New PC Settings: We’ve added Field of View and Depth of Field sliders so that you can further customize your view in-game.

  • 21:9 Resolution Support: On PC, you can catch an even wider view from those gorgeous Appalachian vistas, because Fallout 76 now supports monitors that use 21:9 aspect ratios.
General

  • Performance: Several improvements have been made to in-game performance.

  • Stability: The Fallout 76 game client and servers have received additional stability improvements.
Art

  • Lighting: Exposure values have been adjusted for exterior environments, allowing them to appear brighter in dark conditions.
Balance

  • Loot: .308 Ammo dropped by creatures has been reduced. Players will now receive .308 Ammo in stacks of 1 – 5, rather than up to 12 for a single kill.

  • Loot: Super Mutants will now drop Gunpowder half as often, and the chance for additional loot has been reduced. Caps are guaranteed loot on Super Mutants until level 16.

  • Scorchbeast Queen: Will now land on the ground more often.

  • Workshops: Players no longer gain XP when crafting at a public Workshop.
C.A.M.P., Crafting, and Workshops

NEW – Automatically remove obstructions in C.A.M.P.s:

  • Rocks, small trees, and other small objects no longer prevent players from building items in those locations.

  • These obstructions are now automatically removed upon constructing objects and structures in C.A.M.P., such as Foundations.

  • Placing an object to remove an obstruction and then removing that object, will cause that obstruction to reappear after some time or upon logging back in.
NEW – C.A.M.P. placement improvements:

  • A notification will now be displayed to players upon logging into a world if their current C.A.M.P. location is occupied by someone else.

  • If they choose to remain in that world, they will be able to place their C.A.M.P. in a new location for free.

  • Alternatively, if the player decides not to place their C.A.M.P. in a new location, and instead joins a new world, their C.A.M.P. will be automatically placed back in its original location—as long as that spot is unoccupied.
Additional C.A.M.P., Crafting, and Workshop updates:

  • C.A.M.P.: The percentage of a C.A.M.P.’s Budget that is being taken up by stored items and Blueprints will now appear in the Budget bar.

  • C.A.M.P.: While in build mode, players can now toggle the left joystick on controllers, or press “Q” on PC, to switch view between objects that can be built and those that cannot.

  • Windmill: The power produced by the Windmill has been increased from 3 to 12.

  • Workshops: Players can now purchase Atomic Shop items directly from the Workshop menu.
Progression

NEW – SPECIAL Re-speccing:

  • Every time a player levels-up after level 50, they can now choose whether to unlock a new Perk Card or transfer one previously allocated SPECIAL point from one category to another.

  • This change is not retroactive for characters that have already progressed beyond level 50 but will apply to every level-up they achieve going forward.

  • If a player chooses to reallocate a SPECIAL point on leveling-up, they will be unable to select a new Perk Card for that level, and vice-versa.

  • Re-speccing details have also been added to the “Perks” section of the in-game Help menu.
Quests

Event Quests: A 15-minute cooldown timer has been added at the end of each Enclave Event Quest.

Event Quests: XP reward amounts have been reduced for the following Event Quests:

  • Fertile Soil, Collision Course, Tea Time, Guided Meditation, Distinguished Guests, Battle Bots, Line in the Sand, Protest March, Grafton Day, Patrol Duty, Jailbreak, Back on the Beat, and Feed the People.

  • Additionally, the cooldown timer that begins after starting each of these Events has been increased from 48 minutes to 1 hour and 12 minutes.
User Interface

NEW – Push-to-Talk Setting (PC):

  • A Push-to-Talk setting has been added for Voice Chat, and is set to the Caps Lock key by default.

  • The “Toggle Always Run” hotkey, which used to be set on Caps Lock, has been moved to the “/” key by default.

  • Both the Caps Lock and “/” hotkeys can be rebound in the Controls Menu.
NEW – Depth of Field Setting (PC):

  • A Depth of Field slider has been added and can be adjusted in the game’s display settings menu.
NEW – Field of View Setting (PC):

  • A Field of View slider has been added and can be adjusted in the game’s display settings menu.

  • The Field of View slider can be adjusted in increments of 5, to a maximum of 120, and a minimum of 70.

  • Note: Field of View will be automatically set to 70 while modifying a character’s appearance but can otherwise be set between the values mentioned above.
NEW – 21:9 Resolution Support (PC):

  • The game client will now automatically detect and apply the correct display resolution for monitors that use 21:9 resolutions.

  • Additionally, various 21:9 resolutions can be selected in the game’s display settings menu.
Additional User Interface Updates:

  • AFK Timer: The timer that disconnects players after a period of inactivity in-game has been increased from 10 to 30 minutes, and the warning prompt will now display 3 minutes, rather than 1 minute, prior to being disconnected.

  • Atomic Shop: Items that have recently been added to the Atomic Shop now display a “New” icon, and new items will now sort to the front of their associated subsections.

  • Atomic Shop: Item subtitles in the Atomic Shop have been moved to the top of item images.

  • Compass: Maximums have been implemented for each type of marker that can appear in the compass, and up to 60 markers in total can be visible at once:

  • ——-> Up to 10 markers each for quests, locations, hostile players, and enemies.

  • ——->Up to 8 markers each for neutral players and targeted enemies.

  • ——->Up to 4 markers for teammates.

  • ——->Players can still use their Pip-Boys to toggle tracking off for individual quests if they’d prefer to reduce them amount of quest markers in the compass, and on-screen.

https://wccftech.com/new-fallout-76-update-out-now-pc/
 
Fallout 76 irrita jogadores com os preços dos itens in-game :vish:

Pedir 20€ por um bundle de itens virtuais alusivos ao Natal ou 14€ por um sinal para o acampamento está a deixar os fãs de Fallout 76 completamente irritados com a Bethesda.

Ao entrar na Loja Atom em Fallout 76, encontrará vários itens que estão disponíveis por tempo limitado - a grande maioria alusivos ao Natal.

O Bundle "Comin' to Town" custava 3000 Atoms, mas poderá ser teu por apenas 2000 Atoms se for rápido e te dá aceso a skins do Senhor e Senhora Claus, decorações para o acampamento e ícones de jogador do casal Claus.

No entanto, não pode comprar este bundle com dinheiro real e terá de comprar Atoms, a moeda virtual da Bethesda para as microtransacções em Fallout 76, vendida em pacotes pré-definidos.

Como este Bundle está em promoção e custa 2000 Atoms por tempo limitado, significa que terá apenas de pagar 19.99€ (como pode conferir no Xbox Store) e poupar alguns trocos neste bundle Natalino.

Se quiser comprar o sinal Red Rocket Mega Sign, um sinal luminoso para o teu acampamento, terá de pagar 14.97€. Talvez nem seja preciso tanto, talvez tenhas alguns Atoms de sobra de uma compra anterior.

Para quem adora o Natal, a Bethesda apresentou ainda um bundle com 12 Emotes Natalinos pelo valor de 1200 Atoms (ao invés de 2400). Isto significa que um pacote de emotes está avaliado em 19.99€, mas poderá pagar somente 12.99€.

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Como seria de esperar, estamos perante a mais recente controvérsia em torno de Fallout 76 e no reddit do jogo surgiu um novo tópico, chamado "Os preços na loja Atom estão lentamente a subir e são ridículos!", onde lucky5150 fala dos atuais problemas com os valores das microtransações e já recebeu mais de 2500 votos positivos.

"A maioria concorda que os preços estão descontrolados na loja Atom, mas este conjunto de Natal custa $20. São $20...1/3 do jogo completo. O dobro da maioria dos DLCs combinados."

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"Não sem como o expressar de outra forma. Far Harbor demorou-me dois meses a completar e tenho a certeza que paguei $20 pelo Season Pass de Fallout 4 (todos os DLCs). Esta skin de Natal será relevante por menos de duas semanas. VÁ LÁ BETHESDA! Fallout 76 já está a ser vendido por $26 em algumas lojas!"

As respostas são similares e falam em "preços exagerados para sinais," como diz o stevenrama.

"É uma completa chapada na cara de todos os que te apoiam".

"Estou a tentar o meu melhor para apoiar e defender a Bethesda, mas eles continuam a tornar isto mais difícil."

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Além dos preços dos novos itens vendidos na loja Atom, os jogadores queixam-se que desde o lançamento os preços são demasiado elevados e que nenhum item virtual devia custar tanto.

"Eu gastaria facilmente 10 a 20 dólares em Atoms se valessem sequer a pena," diz Vault101manguy.

"Um ou dois dólares por item seria razoável, mas 7 dólares? Esperam que pague um décimo do jogo por um saco cama? Paguei o preço completo por este jogo, não me queixei quando ficou a metade do preço uma semana depois e aguentei bug após frustrante bug. Por favor, baixem os preços na loja Atom, eu darei literalmente o meu dinheiro."

Fallout 76 te dá Atoms por cumprir diversas tarefas, mas quando chega ao endgame, o número de Atoms gratuitos é escasso e isso faz com que estes preços em itens extra sejam pagos a preço completo.

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Estes itens são apenas estéticos e não podes comprar armas poderosas, mas para quem pagou 70€ pelo jogo e depois de toda a controvérsia que já surgiu, esta é apenas mais uma adversidade desnecessária.

Além disso, vender skins a 20€ é o que esperaria de um jogo free to play e não de um jogo vendido a preço completo, lançado com diversos problemas e que passado uma semana ficou a metade do preço.
 
Pourra tá foda! :vish:

Loot boxes encontradas nos ficheiros de Fallout 76

Os dataminers de Fallout 76 encontraram razões para se preocuparem entre os ficheiros da mais recente atualização.

Através do changelog publicado no Reddit pelo utilizador Despotak, descobriu-se que as Lunchboxes (as loot boxes de Fallout) têm agora uma tag ATX associada. ATX é o perfil do utilizador na Atom Shop da Bethesda, em que os jogadores podem gastar Atoms (comprados com dinheiro real) em itens cosméticos.

Os dados encontrados indicam que as Lunchboxes terão efeitos de abertura e serão visíveis para todo mundo ver no servidor, ou seja, todos os jogadores vão saber que está abrindo uma Lunchbox e os itens que receberam (uma técnica usada em outros jogos para que os outros jogadores se sintam tentados a comprar e a abrir loot boxes).

O que é mais preocupante é que as Lunchboxes têm efeitos adicionais como Dano, Bónus de Carry e Boosts para a XP (que recentemente foi nerfada). Nada disto confirma que Fallout 76 receberá loot boxes, mas a Bethesda parece estar a fazer alterações nos ficheiros do jogo para preparar a sua chegada.

Há que sublinhar que as lunchboxes estão nos ficheiros de Fallout 76 desde o lançamento, no entanto, a Bethesda fez alterações aos ficheiros associados às lunchboxes com a mais recente atualização, o que obviamente levanta preocupações.

As lunchboxes certamente não serão bem-vindas tendo em conta que os jogadores já se estão a queixar do preço dos itens cosméticos à venda na Atom Shop.

https://www.eurogamer.pt/articles/2018-12-18-loot-boxes-encontradas-nos-ficheiros-de-fallout-76
 

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